Nov 21, 2016

21112016 what I bought today

(EN below) Täna käisin ma üle häbiväärselt pika-pika aja hambaarsti juures. Terve päeva veetsin põdedes, et mida hirmsat minuga küll juhtuma hakkab... Ja täitsa elus ja terve olen! Lisaks ka proud of myself, et lõpuks enda hirmust üle sain. 
Igatahes... lahkudes hambaarsti kabinetist valdas mind eelpool mainitud põhjustel selline õnn, et ma otsustasin ILU kauplusesse minna ja osta mõned vajalikud asjad. 





Esiteks siis Schwarzkopfi hõbeshampoon, mis muuseas on ainuke hõbeshampoon, mis mu juustest reaalselt kollast tooni eemaldab! See oli mul juba ammu otsa saanud ning oli hädasti vaja uut shampooni.
Teiseks otsustasin ennast treatida uue näomaskiga, Turblissi Klaar. Sellest räägin ka veel lähemalt. 



 Seda näomaski ei ole ma mitte kunagi varem kasutanud. Peale kandes ei tundnudki ma erilist lõhna selle puhul, kuid pärast maha võtmist lõhnas mu nägu no nii hästi! Lisaks veel mõnus puhas tunne.
Ma hoidsin seda peal umbes 7 minutit, lõpus hakkas täitsa kipitama lausa. Esmamulje on väga hea ning ei kahetse seda ostu! Julgen teistelegi soovitada!

//
So today after being relieved that I survived my dentist appointment, I decided to treat myself a bit. As I haven't been to a dentist for a very very long time (which I sincerely regret), I felt happy that I overcame my fear of dentist office.

I bought two things - my favorite silver shampoo by Schwarzkopf, the only one that works on my hair. The second thing is the face mask by Turbliss. The mask is meant for young skin and it is suppose to deep cleanse your skin. The price was totally affordable - about 8 euros.
So today I used this face mask for the first time. At first I didn't catch any smell, but after I washed my face it smelled so good! And my skin felt so fresh! I would totally recommend.
If you are interested, here's the link - Turbliss Klaar face mask

And now I have one question about my blog - should I keep it in English or should I write in Estonian aswell?

Don't forget to follow me on social media ;)
Instagram | Bloglovin' | Youtube

4 comments:

  1. Olen rõõmus, et iseenesest võitu said ja hirmud vahetasid hambaarsti poolt pakutavate rõõmudega.

    ReplyDelete
  2. Minul väga vahet ei ole! :) Saan mõlemast keelest aru!

    ReplyDelete